5.03.2007

五一公園遊





阿b點解有種眾人皆醉我獨醒的悠然自得神態!!!

媽媽終於放棄學業哪. 原本星期日又要返學, 依家唔使哪, 想起都開心, 又唔使臨急趕功課, 趕到三更半夜. 前幾天考試, 結果掛住温書, 根本就無時間陪庭綺, 後果是, 小朋友的反應太直接哪, 佢竟然唔要我, 對我的眼神有敵意, 就連掂吓佢, 都唔俾. 雖然, 我一向都認為親情是與生俱來的, 也自然而生的, 所以也不會過份緊張, 要庭綺每一刻都屬於我, 但果刻, 俾佢撥開隻手時, 真係好心傷. 考完試後, 我就好積極咁日陪夜陪, 當然依家情況大為改變, 每日返到屋企, 佢就會拖住我, 行來行去, 佢開心, 我仲開心.

以前, 總覺得庭綺大伯好好, 好偉大, 成日都會帶雪雪晴晴去公園, 冒險樂園玩, 呢啲都不是成年人喜歡去的地方, 但佢郤願意換自己的時間俾兩個寶貝女. 不過, 依家媽媽都做到, 用自己難得的假日帶庭綺去公園玩, 好叻, 好偉大啊, 哈哈...(唔好咁傻啦, 爸爸會以為你第一次帶阿b去公園哪!)

written by Jade's mum

0 Comments:

Post a Comment

<< Home