4.17.2007

媽媽拆咗庭綺張bb床哪

不經不覺庭綺就快歲半哪, 這年多的日子, 庭綺長大很多, 由出世時的超細碼, 到依家已經追平兩歲大的蓓蓓同瑤瑤兩孖女哪 (不過佢哋都係超細碼). 擒晚, 媽媽, 哈哈, 拆咗庭綺張bb床哪, 哈哈, 哈哈哈. (真係難以掩飾媽媽興奮心情 >0<)

星期六參加咗栩栩個生日扒地, 大大小小十個小朋友, 難得的大聚會, 可惜烏龍媽媽嗰日帶咗相機, 又無帶memory card, 結果一張相都無影到, 真掃興, 好在有個好nice o既蔡叔叔話會寄比媽媽. 等媽媽收到時再post啲靚相哪. (其實有無人懷疑過係唔係媽媽想”呃”啲高質素的相呢, hehe)

唔知係唔係庭綺玩的特別開心, 回到家, 食完飯, 未到七點, 已攰到訓咗哪, 一覺訓到第二朝九點先醒, 厲害厲害. 從未試過. (但媽媽”迎”住佢就醒就醒, 結果, 嗰晚捱到兩點先訓). 聴婆婆講, 大庭綺三個月o既小強表哥, 每晚九點就訓, 唔似庭綺每晚都十二點, 一點先訓, 媽媽不知幾羨慕, 表哥有咁好的習慣, 媽媽又可以有多點私人時間. 但諗深一層, 如果庭綺每晚都咁早訓, 對要上班的媽媽黎講, 豈不是見少咗, 陪少咗. 所以, 媽媽都係唔糾正佢的作息時間哪, 等佢再大啲再算啦. 庭綺啱啱出世時, 朋友同事都建議要誡咗庭綺夜奶習慣, 唔使媽媽咁辛苦, 但媽媽覺得無呢個必要, 成長o既每個階段都有唔同需要, 點解要硬性改變, 就算辛苦也不過是幾個月, 有幾大不了. (好天真啊! 原來無覺好訓的日子係自你個bb出世之後一直持續ga, 努力啊!), 但事實係, 四, 五個月之後, 庭綺就自己誡咗哪. 其實只要不強制加工, 變更, 一切都會順其自然咁發生…


written by Jade's mum

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

上星期六我覺得同小jadejade friend左好多啊. 佢好多次示意要我同佢出出入入, 又拖住我要我同佢一齊畫公仔, 好乖啊!

10:35 AM, April 18, 2007  
Anonymous Anonymous said...

係啊!可能佢覺得個叔叔好nice啊!你知啦, 小朋友最靠直覺ga la!唔nice都唔要啊!

11:43 PM, April 18, 2007  
Anonymous Anonymous said...

仲有啊huihoba你係唔係close咗個留言, 點解唔可以留言.

仲仲有啊, jade媽仲未收到cd啊, 其實都唔使寄, 栩可媽law俾我就得啦, 唔使蝕$1.4郵費.

11:54 PM, April 18, 2007  
Anonymous Anonymous said...

係咩?? 我係16日放入郵筒的, 點解呢?? 我會check check留言問題! 謝!

12:22 AM, April 19, 2007  
Anonymous Anonymous said...

蔡叔叔, 媽媽已收到CD好幾日哪, 都唔記得唔該你tim.多謝好niceo既蔡叔叔.

10:16 PM, April 23, 2007  

Post a Comment

<< Home